copywriter

Ukážem ti, ako a čo píšem

Nech sa páči, tu je malá ochutnávka mojej tvorby. Rôzne témy, rôzne značky.

300+ 

Odovzdaných článkov

1000+ 

Naťukaných normostrán

27

Spokojných značiek

31

Zrealizovaných mediaplánov

lifestylové texty

Rôzne rady, udržateľnosť, zdravie, bývanie. Klienti ako Styla, Diego, Moloko, Gentle Day, Slovaktual či Incon mali moje texty vďaka spolupráci s Visibility. Moje články nájdete aj na webe lovebrandu Kroki.

čo?

Nízka cena za nosenie

Pre koho:

Lovebrand Kroki.

O čom:

Tento článok má jasný cieľ – vysvetliť pojem „nízka cena za nosenie“. No a potom ešte povedať niečo o rastúcich strihoch, skvelých materiáloch a tom, že sa to vlastne celé opla. Bez nátlaku a tak trochu osobne.

čo?

Malá záhrada: 7 inšpirácií, ako využiť každý centimeter

Pre koho:

Hörmann Slovensko, cez Visibility.

O čom:

Článok pre každého, kto nevlastní obrovský pozemok, na ktorom si môže vešať hamak v aleji borovíc. Čitateľ sa dozvie, ako využiť každý centimeter svojej neveľkej záhrady a premeniť ho na vlastné ZEN miesto.

čo?

Príbeh nášho pop-upu

Pre koho:

Lovebrand Kroki.

O čom:

Vo veľmi špecifickom „tone of voice“ tohto milého e-shopu som priniesla pohľad na prvý pop-up v Kroki. Predstavila som značky, ktoré sa na ňom podieľali.

čo?

Malé kuchyne: 5 praktických tipov ako ušetriť miesto

Pre koho:

Blog štýlového STYLA, cez Visibility.

O čom:

Praktické rady o tom, ako v srdci domova – v kuchyni – ušetriť každý milimeter. Článok bol prepojený priamo s produktmi a Insta postami.

Microcopy a texty k veci

Všetko malé, čo urobí veľký dojem. Tu, hľa, napríklad, milé texty na darčekové poukážky pre Kroki.

Martina Autnerová – tvorba textov s dušou, freelancer a copywriter z Bratislavy

technické články

Vďaka dlhodobej spolupráci s agentúrou Visibility som písala napríklad pre značky ako Stiebel Eltron, Toyota Material Handling, Hörmann Slovensko či Hörmann Rumunsko. Písala som o výbere skladovej techniky, porovnávala kotle na drevo s tepelným čerpadlom, radila pri výbere pohonu na bránu.

čo?

Čo je logistika podniku?

Pre koho:

Blog pre klienta Toyota Material Handling, cez agentúru Visibility.

O čom:

Článok vysvetľuje, čo je logistika, čím sa zaoberá a prečo je dôležitá. Čitateľovi pomôže rýchlo a zrozumiteľne sa zorientovať v tejto tematike. Pracuje s kľúčovými slovami.

pr články

Citlivo prepájam zaujímavé témy a produkty s cieľom vybudovať dobré meno a dôveryhodnosť značky. Niektoré boli uverejnené na blogu klienta, iné na komerčnom portály.

A vieš čo? Nikdy som takýto článok nepísala pre značku, ktorej by som skutočne neverila.

čo?

 Keď hľadáte istotu, začnite doma

Pre koho:

Hörmann Slovensko, cez Visibility.

O čom:

Krátky PR článok, v ktorom som prepojila bezpečné a kvalitné výrobky s témou nestálej doby a potreby budovať bezpečný domov.

čo?

Pitný režim u detí: Strašiak rodičov?

Pre koho:

Lovebrand Kroki.

O čom:

Tu som prepojila pitný režim detí s praktickými radami a ekologickými fľašami v ponuke e-shopu. Výsledok je nenútený a okrem informácií o produkte má aj edukačnú rovinu.

rozhovory

Nikdy som ich nerobila pre veľké médiá. Boli pre značky, ktoré mali srdce a také boli aj naše témy. Pýtala som sa známych, neznámych ale aj napríklad lekára či oftalmológa. Vo väčšine prípadov som blogerov alebo influecerov vytypovala, oslovila, pýtala sa a sfinalizovala celý text.

čo?

Dada Zvalo: Jedny Vianoce sme mali tekvicovú polievku a ryžové rezance!

Pre koho:

Lovebrand Kroki.

O čom:

Hlavná myšlienka rozhovoru bola, ukázať láskavosť Vianoc. Nenáhlime sa za mamonom, spomaľme a buďme spolu. Lebo to je to najviac. A kto iný by mal toto posolstvo vysloviť, ak nie Dada Zvalo? Inšpiratívna žena, mama. S rodinou opustila nový dom a zabehnutý biznis a odišli na samotu. Ten rozhovor je láska!

čo?

Blogerky odhalili módne trendy na jeseň 2018. Viete, v čom zažiarite?

Pre koho:

Klient Moloko, cez Visibility.

O čom:

Tento článok nie je rozhovor v pravom zmysle slova. Dokonca je starší. Ale vieš čo, chcela som ho sem dať. Bolo to prvý raz, čo som potrebovala nájsť a osloviť blogerky a položiť im otázky. Najskôr nastal stres, potom prišlo prekvapenie z veľkej ochoty opýtaných. Výsledok sa mi zdá fajn aj po rokoch.