čo?
Nízka cena za nosenie
Nech sa páči, tu je malá ochutnávka mojej tvorby. Rôzne témy, rôzne značky.
Odovzdaných článkov
Naťukaných normostrán
Spokojných značiek
Zrealizovaných mediaplánov
Rôzne rady, udržateľnosť, zdravie, bývanie. Klienti ako Styla, Diego, Moloko, Gentle Day, Slovaktual či Incon mali moje texty vďaka spolupráci s Visibility. Moje články nájdete aj na webe lovebrandu Kroki.
Nízka cena za nosenie
Lovebrand Kroki.
Tento článok má jasný cieľ – vysvetliť pojem „nízka cena za nosenie“. No a potom ešte povedať niečo o rastúcich strihoch, skvelých materiáloch a tom, že sa to vlastne celé opla. Bez nátlaku a tak trochu osobne.
Malá záhrada: 7 inšpirácií, ako využiť každý centimeter
Hörmann Slovensko, cez Visibility.
Článok pre každého, kto nevlastní obrovský pozemok, na ktorom si môže vešať hamak v aleji borovíc. Čitateľ sa dozvie, ako využiť každý centimeter svojej neveľkej záhrady a premeniť ho na vlastné ZEN miesto.
Príbeh nášho pop-upu
Lovebrand Kroki.
Vo veľmi špecifickom „tone of voice“ tohto milého e-shopu som priniesla pohľad na prvý pop-up v Kroki. Predstavila som značky, ktoré sa na ňom podieľali.
Malé kuchyne: 5 praktických tipov ako ušetriť miesto
Blog štýlového STYLA, cez Visibility.
Praktické rady o tom, ako v srdci domova – v kuchyni – ušetriť každý milimeter. Článok bol prepojený priamo s produktmi a Insta postami.
Vďaka dlhodobej spolupráci s agentúrou Visibility som písala napríklad pre značky ako Stiebel Eltron, Toyota Material Handling, Hörmann Slovensko či Hörmann Rumunsko. Písala som o výbere skladovej techniky, porovnávala kotle na drevo s tepelným čerpadlom, radila pri výbere pohonu na bránu.
Čo je logistika podniku?
Blog pre klienta Toyota Material Handling, cez agentúru Visibility.
Článok vysvetľuje, čo je logistika, čím sa zaoberá a prečo je dôležitá. Čitateľovi pomôže rýchlo a zrozumiteľne sa zorientovať v tejto tematike. Pracuje s kľúčovými slovami.
Citlivo prepájam zaujímavé témy a produkty s cieľom vybudovať dobré meno a dôveryhodnosť značky. Niektoré boli uverejnené na blogu klienta, iné na komerčnom portály.
A vieš čo? Nikdy som takýto článok nepísala pre značku, ktorej by som skutočne neverila.
Keď hľadáte istotu, začnite doma
Hörmann Slovensko, cez Visibility.
Krátky PR článok, v ktorom som prepojila bezpečné a kvalitné výrobky s témou nestálej doby a potreby budovať bezpečný domov.
Pitný režim u detí: Strašiak rodičov?
Lovebrand Kroki.
Tu som prepojila pitný režim detí s praktickými radami a ekologickými fľašami v ponuke e-shopu. Výsledok je nenútený a okrem informácií o produkte má aj edukačnú rovinu.
Nikdy som ich nerobila pre veľké médiá. Boli pre značky, ktoré mali srdce a také boli aj naše témy. Pýtala som sa známych, neznámych ale aj napríklad lekára či oftalmológa. Vo väčšine prípadov som blogerov alebo influecerov vytypovala, oslovila, pýtala sa a sfinalizovala celý text.
Dada Zvalo: Jedny Vianoce sme mali tekvicovú polievku a ryžové rezance!
Lovebrand Kroki.
Hlavná myšlienka rozhovoru bola, ukázať láskavosť Vianoc. Nenáhlime sa za mamonom, spomaľme a buďme spolu. Lebo to je to najviac. A kto iný by mal toto posolstvo vysloviť, ak nie Dada Zvalo? Inšpiratívna žena, mama. S rodinou opustila nový dom a zabehnutý biznis a odišli na samotu. Ten rozhovor je láska!
Blogerky odhalili módne trendy na jeseň 2018. Viete, v čom zažiarite?
Klient Moloko, cez Visibility.
Tento článok nie je rozhovor v pravom zmysle slova. Dokonca je starší. Ale vieš čo, chcela som ho sem dať. Bolo to prvý raz, čo som potrebovala nájsť a osloviť blogerky a položiť im otázky. Najskôr nastal stres, potom prišlo prekvapenie z veľkej ochoty opýtaných. Výsledok sa mi zdá fajn aj po rokoch.